Hemşire Çağrı Sistemleri

Hastanelerde hastaların hemşireler ve görevliler tarafından bakımı kolaylaştırmak ve güvenliğini sağlamak amacıyla kurulan sistemlerdir. Basit olarak hastanın çağrı yapabileceği bir buton ve görevlinin göreceği bir uyarı armatürü ile başlayarak, IP üzerinden çalışan ve hastaya multimedya olanakları sağlayan ürünlere kadar geniş yelpazede ürünler bulunmaktadır. Hastaneler ve Bakım Merkezleri için Yeni Nesil IP Çözümler NurseCare, dokunmatik ekranlı üniteleri ile yeni nesil interaktif bir Hemşire Çağrı Sistemi‘dir. Hastane personeline bakım faaliyet kayıtları ile birlikte komple bir çözüm sunan NurseCare tamamen IP teknolojisi ile çalışır ve böylelikle hastanede geliştirilmiş verimlilik, iş akışı optimizasyonu ve maksimum kullanıcı memnuniyeti sağlar.

Hemşire Çağrı Sistemi Özellikleri

  • Hastane içindeki birçok iş akışının izlenmesini ve raporlanmasını sağlar
  • Servis personeli ve hemşirelerin gereksiz zaman kayıplarını ortadan kaldırarak hastaya verilen hizmetin kalitesini arttırır
  • Hastane yöneticilerine, hastanede verilen hizmetler ile ilgili detaylı rapor alma imkanı sağlar
  • Kağıt sarfiyatını azaltır
  • Şifreli veya kartlı giriş ile verilen hizmetin hangi personel tarafından yapıldığı kayıt altına alınır
  • Sağlık Bakanlığı “Hizmet Kalite Standartları” puanlamasındaki performans değerlendirmesi için gerekli bilgi ve raporları sağlar
  • JCI Standartlarında tanımlanmış olan hasta güvenliği hedefini sağlar.

https://kablosuzeservis.com/hemsire-cagri-sistemi.html

Hemşire Çağrı Sistemleri, hastaların hasta odalarından, hasta tuvalet-banyolarından ve acil müşahede odalarından hemşirelere çağrı yapabilmesini sağlayan, çağrı yapıldığı zaman Kapı üstü Uyarı Lambalarını tetikleyen, servis desklerinde bulunan Hemşire Çağrı Panelleri ile hemşirelere ait Pager Çağrı Cihazlarına ve/veya Cep Telefonlarına bilgi mesajı gönderen, servis hemşirelerinin kullandığı akıllı kartlarla servis performansının kayıt edilmesini ve raporlanmasını sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir. Hemşire Çağrı Sisteminin amacı, hastaların ihtiyaç duyduklarında hasta odalarından, hasta tuvalet-banyolarından ve acil servis müşahade odalarından, hemşirelere çağrı yapılabilmesine olanak sağlayarak hemşirelere kolay ve hızlı bir şekilde ulaşılabilmesini sağlayarak hemşirelerin sunduğu hizmetin kalitesini artırmaktır. Hemşire Çağrı Sistemi için; Oda Kontrol Panelleri, Kapı Üstü Uyarı Lambaları, Hasta Yatakbaşı çağrı üniteleri, Hasta Elseti çağrı üniteleri, Hasta WC-Banyo çağrı üniteleri, Hemşire çağrı Panelleri, Personel Akıllı Kartları, şarjlı Pager çağrı Cihazları, Kablosuz Aktarıcı Cihazları ve Hemşire çağrı Yazılımı Modülünü içeren Hastane çağrı Santral Sunucusu ürünleri kullanılır.

Kablosuz Hemşire Çağrı Sistemi, hastaların hasta odalarından, hasta tuvalet-banyolarından ve acil müşahede odalarından hemşirelere çağrı yapabilmesini sağlayan, çağrı yapıldığı zaman servis desklerinde bulunan Hemşire çağrı Panelleri ile hemşirelere ait Pager Çağrı Cihazlarına bilgi mesajı gönderen, servis hemşirelerinin performansını kayıt edilmesini ve raporlanmasını sağlayan iletişim ve otomasyon sistemidir. Kablosuz Hemşire Çağrı Sisteminin amacı, hastaların ihtiyaç duyduklarında hasta odalarından, hasta tuvalet ve banyolarından ve acil servis müşahade odalarından, hemşirelere çağrı yapılabilmesine olanak sağlayarak hemşirelere kolay ve hızlı bir şekilde ulaşılabilmesini sağlayarak hemşirelerin sunduğu hizmetin kalitesini artırmaktır. Kablosuz Hemşire Çağrı için; çift Taraflı Haberleşme özelliğine sahip Kablosuz Hasta Yatakbaşı çağrı üniteleri, Hasta Elseti çağrı üniteleri, Kablosuz Hasta WC-Banyo çağrı üniteleri ile LCD Ekranlı Hemşire çağrı Panelleri, şarjlı Pager çağrı Cihazları, Kablosuz Aktarıcı Cihazları ve Hastane Çağrı Santral Sunucusu ürünleri kullanılır.

Yorum Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir