IPV50 Yeni Nesil Orta Ölçekli IP Santral

IPV50 Yeni Nesil Orta Ölçekli IP Santral

Genel Özellikler

Küçük ve Orta ölçekli şirketler için tasarlanmış; ses, görüntü ve verinin tek kaynaktan kontrol edilmesini ve yönetilmesini sağlayan yeni nesil IP telefon santralıdır.

IPV50 ile IP, sayısal ve analog aboneler ve bu yapıları destekleyen uç birimler ek bir altyapıya gerek olmadan aynı sistemde kullanılabilir. Böylelikle santral abonelerine ek bir yapıya gerek olmadan her yerden, heran erişilebilir.

  1. Firmanın farklı birimleri arasında kurulacak IP köprüsü sayesinde uzak ofis/şubeler ile tek bir sistem gibi çalıştırılabilir.
  2. Kurulacak IP köprüsü üzerinden yapılacak IP haberleşmesi ile iletişim giderlerinde gözle görülür düşüş elde edilir.
  3. 100 adede kadar IP abone ve IP dış hattı destekler.
  4. TDM kanal kapasitesi tek sistemde 56 hatta kadar, 3 sistemde 184 hatta kadar büyüyebilmektedir.

Teknik Özellikler

  • BAŞLANGIÇ KAPASİTESİ 0/0
  • KART YUVA SAYISI 7
  • TEK SİSTEMDE KAPASİTE (TDM)
  • Toplam 56 sayısal ve analog hat (max. 24 sayısal hat)
  • IP KAPASİTE 100 hat

Temel Kapasite Genişleme Seçenekleri

  • EXP50 (0/8) 8 analog abone, CID üretimi
  • EXP50 (8/0) 8 analog dış hat, CID algılama
  • EXP50 (4/0) 4 analog dış hat, CID algılama
  • EXP50 (0/8U) 8 sayısal abone
  • EXP50 (E1-T1)* 1 PRI ISDN hat
  • EXP50 (2/4)X + 2UPNX 4 analog abone, CID üretimi
  • 2 analog dış hat, CID algılama
  • 2 sayısal abone
  • EXP50 MG 12 12 kanal VoIP
  • EXP50 MG 24 24 kanal VoIP
  • RISC mimarisi, POWERPC (80 MIPS)
  • Gerçek zamanlı gömülü LINUX işletim sistemi
  • 256x256 anahtarlama kapasitesi ile bloklamasız sistem
  • VoIP ile uzak sistem veya abone ilavesi ile kapasite artışı
  • SIP proxy sunucu
  • SIP ile aynı anda çalışabilen H323 trunk
  • IP telefon, yazılım tabanlı telefon, videophone, IP DECT ve tüm SIP uyumlu uç noktaları
  • HD ses kalitesini destekleyen terminaller ile alışılmışın çok ötesinde mükemmel ses kalitesi
  • G.711 A/U, G.729AB, G.723.1 ve iLBC ve kodek desteği
  • T.38 fax-over-IP desteği
  • 8 kanal EIVR ile otomatik karşılama
  • 2, 4, 6, 8 kanal DDIVR ile gelişmiş karşılama senaryoları sesli postaların e-mail atılabilmesi
  • Web tabanlı gömülü yönetim ve bakım sunucusu
  • Net-CM çağrı kayıt sistemi desteği
  • Web-CM web tabanlı çağrı kayıt ve raporlama sistemi desteği
  • Standart API'lar ile CTI Uygulamaları
  • (CSTA-XML, CCXML, VoiceXML, TAPI)
  • Windows NT/2000/XP/7/10 ve Linux için uygulama geliştirebilme imkanı
  • 3U yüksekliğinde 19" metal şase 19” kabinete veya duvara montaj imkanı
Yükleniyor...